reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Viňarská

Veronika Viňarská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manželka, matka, dcéra, sestra... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéškolaživot

reklama

Nezaradené

Ja a moje nechty

Veronika Viňarská

Ja a moje nechty

Mám na rukách 8 prstov a dva palce. Takže to máme spolu 10 nechtov. Normálka proste. Nejde tu však o ich počet, ale o dich dĺžku. A tá je fakt prikrátka. A snáď ani tá dĺžka nie je celkom problémom. Tým je aktivita, ktorej výsledkom je ich skracovanie.

  • 2. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 662x
  • 11
Ešte, že ho mám!

Veronika Viňarská

Ešte, že ho mám!

Aj napriek môjmu pokročilému veku (užívam si posledné dni mojich posledných násť), mám obrovský strach z búrok. Dnes v noci jedna poriadna bola.

  • 30. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu