reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Viňarská

Veronika Viňarská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Manželka, matka, dcéra, sestra... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéškolaživot

reklama

Súkromné

Milý môj veľký kamarát!

Veronika Viňarská

Milý môj veľký kamarát!

Píšem Ti list, ktorý si už neprečítaš. Iba, ak by Ti ho náš spoločný otecko nejako doručil. Bola by som tomu rada.

  • 11. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 458x
  • 0
Zmysel umierania

Veronika Viňarská

Zmysel umierania

Zobudila som sa tak ako každé ráno, len o čosi skôr. Na mobile svietil nápis Zmeškaný hovor. Teta Marta. To neveští nič dobré. Vedela som to. Vedela som, že musím vstať, ísť do spálne  a dozviem sa to. Babka zomrela. Vyskočila, alebo vypadla z okna. ( to sa už nikto nedozvie ) Po tejto správe ma zaliala strašná bolesť a slzy stekajúce po mojej tvári.

  • 29. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 047x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu